THE BEACH!

B00003CWM301LZZZZZZZ.jpg the beach movie image by carocat6

haha alltså hej! den här filmen är BRA!
jag vene jag bara kom på att jag hade den hemma och fick damp och ville blogga om den.
den handlar om en kille, leonardo dicaprio, kommer inte ihåg vad han heter i filmen,
som är trött på sitt liv och vill resa. han åker till thailand där han bor på ett hotell.
en typ efterbliven pårökt gubbe kommer till hans hotellrum och ger honom en karta.
kartan leder till en gömd ö, där det finns en strand. det är typ värsta paradiset.
då bestämmer han sig för att åka dit.
han träffar en kille och en tjej som hänger på.
sen får man se hur dom tar sig dit, hur det är där & hur han pajar allt!
värsta grym.
låter säkert helt seg men den är verkligen supeeeeer!
jag är helt hyper nu och måste absolut gå och äta en macka nu.
för jag är hungrig alltså.. grymt hungrig. GRÄÄMT HUNGRY! tengo hambre.
jaja
hejdå
ha en trevlig dag, kväll & sånt
även fall det är skittråkigt väder. man ser bara vitt & grått.
jaja
nu ska jag sluta skriva
höhörähähgäsh
hejdå :)

socker |
Upp