staun & kortladdning



ska till stan med felicia idag! om hon svarar på sms snart!
skulle ha sovit hos henne igår men jag fick inte, har inte sovit hemma hos pappa på 10 helger sa han!
men först måste jag få ett nytt utökningskort av mamma, dvs ett busskort som man kan åka på när inte skolkortet gäller. alltså efter 10 på kvällen på vardagar och på helger.
det är riktigt bra! hade det förra gången. det är bara lite drygt att man måste hålla sig inom göteborgs gränser.
jag kan inte åka till mölndal med det t.ex, vilket jag måste göra när ska till eklanda.
jaja, i maj får jag börja övningsköra & då ska jag fan övningsköra till felicias dörr.
haha jag kommer äga! tänk er mig i en bil.
helt siiick.
jaja nu ska jag inte tjata sönder mer, utan agera.
jag ska ju faktiskt till stan så då kan man inte gå i sovtröja & lockigt hår.
jag tänker besöka en musikaffär på järntorget & kolla in en gitarr!
jag är supermegasugen på att köpa en gitarr.
jag kan inte ens ta ett C <3
värt alex, värt.
jaja
hejdå!

socker |
#1 - - nilla:

hahahah du i en bil <3

halo. jag kom på en grej, det kommer bli asgrymt om du börjar spela gitarr för du är asgrym

tack å hej

#2 - - alex:

jag vet. i'm assum.

hejdå

Upp