@ school!



typ hej! jag har inte bloggat på några dagar nu (förutom min anonyma lilla vän som bloggade igår åt mig). jag sitter just nu i skolan & har bambarast, har snart so & slutar halv 2. sen ska jag till gymmet, ska försöka mig på de stora maskinerna o springa på löpband? ja något får man ju göra åt sin kondis. haha, jag orkar fan knappt springa 200 meter utan att, allvarligt talat, dö.
i söndags köpte jag fysiken-årskort. det är jävligt värt, man får gå på vilka pass man vill.
i söndags dansade jag afrikansk dans, i går gick jag på något konstigt styrkepass som hette flowin, idag ska jag till gymmet, imorgon ska jag på dansmix, på lördag back to the gym och på söndag afrikansk dans igen.
haha har upptäckt att man måste stretcha, annars går det ju inte att leva.
i söndags var jag som en spaghetti, kunde inte röra mig typ efter dansen.
stretchade inte. typ 2 dagar efter värkte det i heela kroppen.
efter flowin stretchade jag och nu har jag inte alls lika ont! suppppppeeeer.
ska försöka dra med amanda till gymmet. jag har ju aldrig varit där så det känns lite.. noobigt.
pinsamt o ba HUR GÖR MAN EY?
jaja
nu ska jag inte uttråka er med pissprat, såeeh, ha det bra!
pussssssssssz

socker |
Upp