@ school




mika - happy ending
åh jag vill bara dö när jag hör den låten
så jävla bra & så jävla deprimerande. :<
haha typ en av de låtarna som får mig att gråta mest i hela världen.

jag sitter i skolan nu och kollar på islamgrejer.
fast jag bloggar samtidigt. men jag är faktiskt effektiv.
läser om kvinnlig könsstympning. så jävla hemskt! :(
typ dör. stackars jävlar att behöva skära bort hela underlivet,
bara för att kunna bli accepterade! så jävla fel!
idag fick vi tillbaka våra krönikor. jag fick mvg-!
alltså, jagär nöjd såklart, jagmenar,
det är ju assvårt att skriva så det blir bra liksom,
men jag har aldrig fått ett straight mvg.
ALLTID MINUS! alltid
mvg minus
vg minus
g minus
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
kan jag inte bara få ett PERFEKT betyg någon gång?
i vad jag än skriver finns det alltid nånting att klaga på.
jag blir fan djupt deprimerad.
ska nog gå och lyssna på happy ending nu, å gråta blod.
hadeeeeeeeeeeeeeee
socker |
#1 - - nilla:

mvg- är ju asbra! det där minustecknet räknas inte ens

sa ju att din var grym halo

Upp