mobilarsle


alltså, jag säger bara en sak:
KÖP INTE EN SÅNHÄR!
inte för att dom finns i affärerna längre vad jag vet, men ändå.
det är nog jordens kassaste mobil. jag fattar inte vad som händer?!
jag sitter och skriver låååånga sms, typ är på mitt 7:e sms.
så dampar mobilen & stänger av sig & sätter på sig & byter tema.
ska förklara lite bättre..:

1. skärmen blir svart.
2. mobilen vibrerar i typ 10 sekunder.
3. den röda inspelnings-lampan på baksidan av mobilen lyser.
4. den vibrerar igen.
5. den sätter på sig igen, och slutar vibrera o lysa o så.
6. den byter tema.
7. jag trycker på menyknappen och går tillbaka till bakgrunden.
allt har blivit som vanligt igen.
8. jag kollar utkast, drafts, ja allt. men mitt sms finns inte kvar längre.
9. jag dör.


det är alltså detta som händer. varje gång! VARJEE GÅÅÅÅNG
jag lär mig aldrig hur det funkar heller. jävla skiit.
nån annan som har sånnahär problem med sin mobil?

socker |
Upp