guitar hero (for real)

jag lovar, jag äger verkligen på gitarr.

 

fick den för några timmar sen och har spelat sen dess! jag är galen.
det är det bästa jag fått på länge! shiet liksom, jag kan spela coldplay o allting ju!

sitter o spelar the hardest part & the rose & yellow & massor! jag är helt enkelt så bäst.

ska försöka inte vara för självsäker. kan ju låta dåligt.

på torsdag har vi islam-prov. får se hur det går, ehehheheheeheheheh

idag så hände det inte så mycket, sov hos soso inatt & var där på dagen.
åkte o köpte gitarren. gick och åt thaimat med amanda, johanna o elin.
chillade på restaurangen. gick hem. spelade gitarr. spelar gitarr.
men! när jag var på väg till thaien så såg jag david från andra avenyn.
fjanten som stack från roxanna, ni vet? alltså han var på fries torg.
eller, han körde upp mot becks gata upp för den dära backen som är täckt av is.
han hade världens skruttigaste bil. gulligt! han var ful och hade hitlermustach.
snyggt..
sen så när jag åkte bil with pappa så såg jag han ben-ali eller vad han heter från riverside på sahlgrenska huvudentré! han var snyggve.

jaja. ska inte tråka ut er med alla människor jag sett idag.
nu ska jag spela coldplaylåtar!
godnatt :)

socker |
Upp