erkänn spexig bild! (inte min dock) höhöh varför skulle det? eh jag vet inte. jaja




hallåå! förlåt för att jag inte skrivit på länge, har inte haft möjlighet!
men nu sitter jag här framför datorn, mer förkyld än någonsin, och skriver!
hey i'm writing! typ coolt.
jag ska se på harrypotter - den senaste (halvblodsprinsen tror jag!) snart,
gav den till min lillebror i julklapp eftersom han inte har sett den än.
ha! vilken sucker egentligen. stackars jävel att vara så efter.
jag såg den dagen efter premiären i karlskrona tror jag. med johanna porshed.
jag vet inte om jag tycker den var så bra dock, ganska lame typ.
hände inte så mkt. okej, han gamlingen dog, och malfoy är dödsätare (?).
men inget mer. haha ojojoj vilket liv jag (inte) har.
trallalaallaallaallalalalalalalalal jag tappade tråden.
vad skulle jag skriva nu igen? harry potter harry potter harry potter..
eh
jaja. imorgon fyller nilla år and it will be fun! :d
nu ska jag pallra mig till teven och dö lite.
om exakt en vecka börjar jag skolan.
eller nä, vi går efter schema, o då börjar jag kl 8. alltså inte exakt en månad.
en månad minus tio timmar och trettiosju minuter.
räknade antagligen fel där men jaja!
har bara en fråga innan jag hasar mig ut i vardagsrummet.
nu när man ska skriva datum, hur ska man göra då?
alltså, förra året skrev man ju typ

"26 maj 09"
eller "090526"
eller "den tjugosjätte maj nollnio"
eller "26/5 -09"
eller "26th of may dubble-0 nine"


haha. den sista va lame på dubble0nine. (dvs jag skojade).
men frågan är alltså: hur ska man nu skriva när det är tjugohundratio?!
ska man skriva;

"26 maj 10"

eller kanske..

"26/5 -010"

allt man provar låter absolut fel.
vad är rätt och vad är fel?

tänk på det ni. jag tänker inte tänka på det mer för jag blir bara snurrig.
plus att jag ska se på harry potter. som jag redan nämnt..
ska sluta skriva nu. det blir bara krångligt och upprepigt.
hejdå! puss

socker |
Upp