adrenalin

o jävlar vilket adrenalinrus jag har i kroppen.
jag vill bara.. JÄVLAR vad jag bara vill.. använda det.
haha jag är mordisk nästan. jaja.
jag ska inte mörda någon, men beware..
(skoja. inte)

jag har precis badat, är helt upptinad nu.
var ute förut och kollade på stjärnorna & på göteborg.
från berget utanför pappa ser man allt. himlen, stan och..
det är asfint. det var askallt. jag är inte klok.
satt ute på en gammal stol och kollade på stjärnorna.. hej sinnesrubbad!
men ibland är det fan skönt att bara.. glo. typ.

nu lyssnar jag på sara löfgren & dör lite framför tv;n.
two and a half men in my heart!
kommer aldrig överge jake. han är i mitt hjärta för evigt.
haha. omg
jag är jättenormal. i love it.

snart kommer jag vara stark. mowhahahahahahhahahahahahahahaha
ingen fattar nånting
men inom mig brinner en eld som inte kommer slockna förens jag får kul.
hejdå :)

socker |
Upp