valentine's day



på söndag har valentin namnsdag! grattissssssssssssss till det.
det är även alla hjärtans dag då, vilket kommer firas i bilen på väg till sälen för min del!
jag ska åka snowboard under lovet (eller egentligen bara 4 dagar, kmr hem på torsdag),
och ramla som få! haha åh jag är alltid blå när jag kommer hem. :(
kan fan inte åka på redigt, jag bara ramlar och slår mig på träd osånt.
ah. vi får se hur det går! det kommer nog lite fina bilder därifrån osåå!
soso & max ska vara där samtidigt som mig, så det lär bli kul (för mig!)
dom kommer ha astråkigt för jag kan inte åka :D haha åh stackars jävlar.
typ vänta på att jag ska ramla ner för backarna i fyra dagar i streck.
yeah.
just nu sitter jag & pluggar no, vi har prov imorgon as you know.
värsta trist. jag orkar inte. åh. jag kommer få ig. hejdå hvitfeldtska.
nä skoja. jag tänker få bra betyg på detta provet. annars hade jag inte pluggat.
men det är helt okej kul faktiskt. man dör inte av tristess som man gör annars!
typ fysik brukar suga men stjärnor osånt är faktiskt lite intressant.
eller nä. men det är iaf bättre än the rest. jaja.

idag vare nationella prov (som conne skrev förut), och det gick ju åt pipan!
hihi fint ordval :) men a asså jag sög röven av mig själv, det blev ASDÅLIGT.
jag valde typ rubriken "allt är möjligt" och.. det blev omöjligt att skriva bra på 2 timmar.
det blev två handskriva sidor, alltså typ ett halvt datorskrivet A4.
hejdå mvg
hejdå blabla

socker |
Upp