the knife



jag har upptäckt att the knife är seriously awesome!
typ heartbeat är skitbra. fast dom kunde haft en bättre sångare känner jag.
men dom är ändå asbra. jag ba yeeeeeeeeeeah!

typ så. jaja jag är trött & jaja jag ska plugga idag.
haha conne blev assur när jag dissa henne idag.
hon ville att jag skulle vara med henne & johanna
men jag ska ju plugga & träna a-box så nä.
förlåt conne. :( men vi har faktiskt 4 prov i veckan.
känns ju asbra.. hehehahahehhtshteposh.
funderar på att gå o lägga mig.

på no:n idag slog det mig att jag lever ett väldigt tråkigt liv.
jag menar, hade någon annan levt mitt liv hade de levt det roligare.
hade en sköldpadda varit jag hade inte den haft det tråkigt.
jag måste verkligen ta mer risker och vara mer impulsiv.
kanskeeeee en vacker dag att jag blir en rolig sak.
hultsfred.

socker |
Upp