snabba cash



typ hallå snygging! ikväll ska jag på snabba cash! jaaaaaaaaa
med rutan & connyponny. :) det kommer allvarligt äga!
fast alla säger att filmen suger. jag vet inte, jag har inte ens läst boken.
det blir säkert bra. :) jag ska lätt köpa sånnadära snacks eller vad det heter?
haha så jävla gott så man kan dö. biosnacks. ♥
haha det låter ju helt mobbat :( men jaja gott gott.
JAG VILL HA NUTELLA BY THE WAY!
nä. o vet ni vad? när mor min kom hem satt jag vid datan o åt en bulle
(som var god) och hon ba SKULLE INTE DU BANTA?
o ja ba nej, o det är ju fredag. o hon ba
OM JAG VAR DU HADE JAG INTE ÄTIT DEN.
alltså, ärligt! vill hon att jag ska få anorexia eller? jag skaffar det gärna!
okej, ljuuuuuuug. jag älskar mat och sånt man äter. det är så chill.
så gott. fast jag kan bli skol-anorektiker. skolmaten är ju (N).
haha fin gubbe <3 för er som inte kör med msn så betyder (N) en tumme neråt.
alltså såhär:



aah, asfin bild. i'm da man. kärlek på det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NEJMEN! ÄR JAG HELT FRÅN VETTET ELLER? :P:P:P:P ;););););););););) XDXDXD
(jag vill inte att ni ska tro jag är efterbliven.
:P-gubbar, ;)-gubbar och XD-gubbar är alltså det fulaste jag vet.
det var därför jag skrev det!).

jag är väl för fin och för smart alltså.
jaha. och nu då?...................
haha
SKOJAR
HEHEHEHEHHEHE
Goder Afton, Mina Undersåtar.
:P

socker |
#1 - - nilla:

hahahha jag älskar det här inlägget!

#2 - - ALEX:

´hahhaha jag med . :d

Upp