kvarlevor...

Hej! Cornelia som gästbloggar.
Kände att det behövdes lite, jagmenar, när gästbloggade jag sist?
Det behövs en liten negativ fläck som gör bloggen lite... möörk, hahaha.
Idag var det nationella i Svenska, för alla Sveriges nior, including me. 
Jag trodde att jag skulle dö imorse, var skitnervös,
kan knappt komma ihåg sist jag känt mig sådan.
Vad fan, det var bara ett vanligt prov?
Det gick hur som helst åt helvete.
Ingenting blev rätt, ingenting blev fel - och jag kom inte fram till någonting.
Jag börjar bli otrolig negativ inombords. Damn. Saknar Alex.

Jag är bara stjärnstoft i ett nästan oändligt Universum,
vad har jag att komma med?

Jag är inte bra på någonting
- Jo Cornelia, du är snäll
Vadå, är jag bra på att vara snäll?

Jag är inte bra på någonting
- Jo Cornelia, du är smal
Vadå, är jag bra på att vara smal
när jag är en tjockis inside?

Jag är inte bra på någonting
- Jo Cornelia, du är en bokmal
Vadå, är jag bra på att läsa?

Jag slukar sträckgubbar medan du ritar upp din verklighet på papper.

Maha, jag är bra på att improvisera och på att skriva skit.
Det gillar vi, iallafall jag och och min andra halva (Alexandra Jerlstad).
Imorgon är det Astronomiprov och jag fattar verkligen ingenting.

Okeeeeeeeeeeeej, jag kan inte lägga upp blider, hmm så synd för er.

Det blir fel på sidhämting blablabla.

 

socker |
Upp