kom änglar



jag somnade den natten i tron på att allt var en del av en kärlekshistoria


stan idag med mamma & cornelia!
inhandlade en gul pennvässare som verkade skitbra (provade i affären & mamma fick damp), en kärleksmums (vi fikade på kosmos! conne åt nån jävla äcklig paj) & lite mer käcka små grejer som jag inte kommer ihåg! :)

jag såg precis på melodifestivalen, vilket jävla skit alltså.. den där underhållningsgrejset med dom blå gubbarna var bättre än alla bidrag som visats hittills i alla delfinaler för fan.. alltså, vad är det med alla som söker in? :( typ elin lanto, alltså VAFAN?! sämsta jag sett på länge hahahha. jag dog när jag såg henne. darin var bäst av alla. DARIN!?! ja, det är ingen klass på någonting längre.
jaja.

jag kan spela socker med kent nu på gitarr!
hihi.
monsterpuss!

socker |
#1 - - cornelia:

du är mitttt socker!

#2 - - ALEX:

du är min pärla! :*

Upp