jämförelse goes novell

Vinayakar - Hindu - God - Ganesh - Ganapati - Pillaiyar - Deities - Hinduism

jag ska skriva en jämförelse mellan hinduismen & islam, men det är så jävla tråkigt så jag dör! jag bara spårar ur och kommer in på andra grejer. så jävla drygt. så istället för att skriva denhär inlämningen, har jag skrivit en novell istället. haha jag är störd. men jag orkar inte skriva massa skit om hinduer och gudar och grejer. religionskit är inte vad jag behöver atm. jag behöver skriva av mig lite!
i novellen är jag lesbisk, eller ah. huvudpersonen är det.
men jag skriver i jagform, så alltså är jag lebb! waah
lite skoj jao. det är liksom verkligen inte om mig, för jag är inte lesbisk, men skoj ändå! snacka om att jag inte kommer lämna in den till maria.
den suger.
mojh<h<h<hJHhhHhahahhahah
hejsvej!

socker |
Upp