lampa & pearl harbor




min lampa är störd.
jag har typ en lampa som sitter fast i min fönsterkarm eller vad det heter, som är en sänglampa.  men grejen med den är att den är inkopplad i en såndär.. grej man kopplar in saker i? vad heter det? elgrejs? jaja skitsamma. och den är förlängd för sladden till lampan är för kort för att nå till väggen där den riktiga el.. elinkopplingen(?) finns. fattar ni? alltså jag vet inte men blabla. och när man flyttar på förlängaren eller vad man ska säga så släcker sig lampan utan att man trycker på off! erkänn cp? hahahah ni fattar säkert ingenting. men asså. ja
 det är megastört.
äääääääääh.
men ja, iaf. så kom mamma in i mitt rum idag & råkade sparka till den den grejen, oså släcktes lampan. o hon ba ÄR DEN CP ELLER?  o ja ba jaa o det var kul. hihi.
inte för att ni bryr er men ändå. <:
pearl harbor kommer idag halv 4 för er information.
puss påren!

socker |
Upp