justeeeee.. det är ju påsk.




FAAN, DET ÄR JU PÅSK!
har glömt skriva om min påsk!

påskafton (igår): vaknade helt groggy klockan halv 9.
fann amanda stående i mitt rum, hon hade ont i armen.
vi hade lagt oss 6-halv 7 på natten/morgonen,
och hade fan ba sovit typ 2 timmar, så står hon där och packar.
jag ba VAD FAN SYSSLAR DU MED?
så sa hon att hon skulle till axessakuten.
hon gick, jag tog farväl, gick o la mig igen.
vaknade igen vid 1tiden. elin var kvar hos mig iaf!
vi åt frukost, sen gick hon.
sen lyssnade jag på melody club som ett jävla pucko,
(GIRL YOU GOTTA STAND UPPPPPPPPPPP (8))
åt middag med la familia, dog lite, gick till soso & alle var där,
gick hem, letade efter mitt påskägg (det var skitjobbigt,
jag ville fan ha godis & så låg det i hallen i en garderob?),
kollade på sommaren med göran för tredje gången,
spelade sims 3, somnade typ 12-1 nånting.
påskdagen (idag)!: vaknade typ 12.
det luktade ägg i hela lägenheten. och inte påskägg,
utan jävligt äckliga riktiga vita ägg med gult i.
jävla äcklig lukt.
JA HATAR ÄGG.
jag duschade, fixa mig & bestämde mig för att gå till stan med sofia. vi fyndade ett par glasögon till mig där! bild kmr kanske sen. <:
sen såfort vi kom hem sa mamma att jag fick välja om jag ville åka med och äta lax hos torbjörns mamma? jag tackade nej hoho. & här sitter jag nu, ska snart laga makaroner & fiskpinnar och är skitnöjd.

PÅSK ÄGER.

jag behöver inte ens äta lax! hatar lax, hatar ägg.
trevlans

nu ska jag inte skriva mer, utan ska gå & underhålla mig själv.
ha deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet!

socker |
Upp