IKEA OCH FIXPIX!




FINALLY ALLTSÅ

förlåt för att ni har fått uppleva typ det jävligaste i era liv!
min blogg har varit FUL, FULARE & FULAST.
och jag har inte en jävla aning varför.
men jag tror iaf att den är normal nu, och jag hoppas den liksom..
inte dampar?
ser man texten?
äre vitt bakom texten?
gosh
jag fick typ ett ryck ett tag, funderade på att ta bort hela bloggen.
den såg ju för jävlig ut! men det ordnade sig.
gaah


MEN IAF;:
min dag har varit nice!
vaknade typ halv tolv, duschade, rakade benen, dog av mjukhet gaah.
åkte till stan, var med rebecca. dog lite!
köpte ingenting, fast hon köpte ett par brillzor som va tuffa!
sen åkte vi till ikea, vilket jävla helvete..
vi tog typ 200000 olika bussar för att ta oss dit, jävla bäckebol.
man fattar typ ingenting.
men iaf, så kom vi dit.
så åt vi en pizza för 5 spänn, chips för 9 spänn
& munkar med slajm i för 1 spänn styck :D
så började rebecca kasta slajm på mig och så kastade jag på henne
och så var vi helt slajmiga överallt
o sen la jag chips i hennes läsk
och så la hon i min
oså dog vi
oså provade vi sängar
oså var dom som såg mjukast ut skithårda
o så sen så hade vi skoj!

IKEAKRIG

det var askul <:

och nu är jag hemma, skulle köpt den sista twilightboken,
men affärjävelen var stängd..
hur som helst vare nice o blablablalbalblalbllalllalblala
och jag ska se min fiiina grey's antomy-box (s04).
är redan på cd 3, hahahaha
så ung
så dum

aah hejdååååå

socker |
Upp