dåliga dagar




jag är en periodare.
ibland är jag mvgbarn så det bara stinker om det,
och ibland är jag inte alls high-level över huvud taget.
just nu är jag fett nere. jag har inte bara haft en dålig dag nu,
utan flera. många dåliga dagar i rad.
och det blir inte bättre! satan i gatan säger jag bara.
håller på med en inlämningsuppgift, boken om mig själv.
kommer INGENSTANS. det är hopplöst.
håller på att plugga på ett prov som jag har nästa vecka.
oh yes, det går ju galant.. inte.
jag är så jävla ofokuserad & är så trött så jag vet inte var jag ska ta vägen.
FAN.
jag börjar bli bättre på no än på so också känns det som.
VAFAN liksom!? jag hatar no
älskar so och svenska.
men it's going down!
i'm going down.

som sagt, jag är en periodare.
hope it will be better soon. för snart är skolan slut,
och då måste jag ha gjort ett bra jobb.
satan.
FOKUSERAAAAAAAAAAAA

socker |
#1 - - Elene:):

Tack:)<3 Min älskling som har tagit de:D<3 söötis på dig<3

#2 - - alex:

(;

#3 - - Madde:

Det är jobbigt att vara periodare. Det är sämst!



Jag gillar nog också leopard - skalet bäst. Så snygg bakrund därpå.



Ta hand om dig!

Upp