blod!




hahahahahhahahahaha. jag har tänkt på en riktigt rolig sak!
hur kan tjejer vara rädda för blod?
det finns ju tjejer som typ svimmar när de ser blod.
och då tänker jag såhär:
FAN vad drygt det måste vara att ha mens för tjejer med blodskräck! hahahahahahahaha. fråga mig inte hur jag kom o tänka på det helt plötsligt, men det är väl en bra fundering? dom tjejerna måste ju typ dö varje gång de ska kissa!? när de har mens alltså :'D stackars jävlar. hahahhaha.
fin tanke.

socker |
#1 - - Lorissa:

haha kuul! Men de kan ju alltid käka cerazette eller stoppa i en p-stav, då slipper man mensen :)



sv: ja, men jag bryr mig inte så mycket om håret ändå så.. jag vill bara ha förändring, är less på halvlångt, platt.. bara less liksom:)



Åh do it, det är jättefint där :D

#2 - - ALEX:

hahaha jaa så jävla fult. :D



Upp