beundrar varje steg du tar




klåparen
jag är så trött va. det här lovet har jag fan inte sovit alls typ.
i torsdags somnade jag inte förens 5 på morgonen,
och i fredags (igår/idag) la jag mig 6-halv 7 på morgonen.
hej sleepyhead!
så jävla dumt. men ändå. haha fint lov.

idag äre iaf påskafton, & det är ju nice!
påsk = påskägg = godis = mmmmmums = min vardag.
haaaaha. varför är godis gott egentligen?
förstår inte.. när man ätit en halv påse är man ju trött på det ändå,
och så fortsätter man äta ändå. jävligt smart!
mitt lov kommer bli ett nyttigt lov. kanske inte.
ska iaf på afropower imorgon. vi får se vad som händer sen hahaha.
jag skulle fan egentligen åka till åre, men det sket sig.
jävla pissigt. i'm sad.
men ja. ett lov hemma är väl inte fy pyttsan heller :'D
men grejen är att felicia stehr är så jobbig för hon ska åka till sthlm
o jag vill liksom träffa henne! bajs

jaaaaaaaja
conne sov hos mig i torsdags
amanda o elin sov hos mig inatt
fast amanda gick hem efter två timmars sömn
hon hade ont i armen så hon kunde inte sova eller ngt shit
helt tråk :(
elin gick för typ 20 minuter sen
och här sitter jag
och ska se greys anatomy
och roa mig
med monster som finns kvar från igår
BLINK BLINK ;)

ahhahahahahahahahhahahahahahahha hejdå!

socker |
Upp