prao & blink 182 & spelning.



heyyy snyggingar!
hahaaaa, måste berätta om min prao, så jävla fult..
asså kolla här, det finns en tjej då som heter filippa & hon är verkligen..
MM världens bitterfitta. jag vill verkligen inte sätta mig på ngn eller så,
men hon är ingen rolig tjej!
förutom ibland då när hon gungar (när hon e glad, typ en gång i terminen).
idag då så varje gång man ba hej filippa! börja hon gråta.
när man satte på henne hennes termobyxor börja hon gråta.
när hon skulle sova börja hon gråta.
när hon skulle åka rutchkana börja hon asgrina.
ASÅ seriösT!?!!??!?!
tillomed tallulah skulle vara bättre :@
& tallulah är en ful rödhårig flicka jag inte träffat för hon är i london de två veckorna jag praoar på dagiset (stolt).
haha känner mig lite taskig mot henne, känner henne inte liksom.
men hon är så.. AHHHHH.
på alla bilder jag sett henne är hon det iaf:)
rödhårig med krull. FIN TJEJ! (IntE!!=!=!==!?!?!??!)
hahhaaaaaaaaa.
det var min praoberättelse.
just det, har jag glömt att säga att jag lämnat in 4 dikter till david?
lite småpinsamt måste jag säga, haha bra var dom ju inte.
men känner mig ändå lite småstolt, det är mina dikter & dom kommer (förmodligen) läsas upp!!!
inte av mig hehe, kanske ni fattar varför (jag är typ analfabet HAHA), så aa.
när jag ska läsa typ går det fortfortfort, det är tyst & jag mumlar & jag snubblar på orden.
inte världens bästa röst kanske. hehe.
jaja jag överlever.
för typ 2 minuter sen ringde soso mig o ba VI SPELAR NU. ja ba wat??!?
för ja skulle komma till biblioteket i guldheden o lyssna på när amanda & sofia skulle spela då, för dom ska spela nu asså haha nu när jag skriver, helt crazy! men så trodde jag det var kl 6 men icke.
så ja, jag kan inte gå dit.
eller kan kan jag väl, men när jag är där kmr dom va färdiga o jag vill ju inte direkt lyssna på ngn jag inte känner som spelar efter dom.
jaja jag kom ju på meeths så det blir nog bra ändå! dom ska ha privat spelning för mig istället (:
nu ska jag se på riverside online (svt.se) haha & lite grey's anatomy för att tv;n är upptagen ikväll.. :(
just nu lyssnar jag på blink 182, så jävla gammalt, så jävla bra!
wonderbart.
puss!

socker |
#1 - - alexandras bästavän då va!:

asså åh jag orkar inte läsa när det e sån sepe text :(

#2 - - fanny:

jättefin blogg och jag gillar din header :)

#3 - - alex:

till cornelia:

alltså, va?!

det är ingen cp text.. :S

det är vanlig text bara . du e konstig :)

till fanny:

tack, eran va mä fin! :)

Upp