något



ahhhhhhhhhhhhhhhhhhh säger jag bara.
sitter här och skriver, eller rättare sagt försöker skriva något vettigt.
jag kan säga att det går åt helvete, he he.
det är fett kul o skriva när man har ngt att skriva om, om man har en idé, eller om man bara får upp amazing ord i huvet, men när inte det händer suger det bara och är så sjukt jävla frustrerande. man vill nästan köpa en kudde och gå och lägga sig för att sedan aldrig vakna upp igen!

*paus*

måste prata om ngt annat
hm
julklappar! poppade upp i mitt huvud.
vad ska man köpa till sina kompisar?..
almanacka, det är en bra grej till någon men vafan, det är skitdyrt o lägga 129 spänn på alla sina kompisars julklappar, det är verkligen inget jag har råd med. jag har inte ens råd med 1kronors tuggummi till mig själv?!
jag funderar på att säga att okay, vi köper julklappar med en 10kronorsvägg, dvs att man får köpa något för högst 10 kr till varandra! låter inte det bra?!
haha så slipper man känna att 'åh, är detta för lite?' och gå omkring och fundera på det görlänge.
ja, vi får väl se vad som händer. något dyrt har jag inte råd med iaf, den saken är ju klar..
jag behöver verkligen höjd månadspeng. nu nu nu nu nu nu nu .
200 kr är inte nog för mig.

socker |
Upp