lycklig!



wonderbaringen på bild! (L)
hej alla glada fina hästgnäggande läsare! :)
jag är så lycklig så jag tror jag sprängs.
idag har jag haft en riktigt rolig dag, fylld med skratt och underbara grejer.
innan matten höll jag seriöst på att dö av skratt,
alle nös i sin hand och satte den framför elins ansikte.
asså haahahahahha vem fan gör sånt!?!?
jag har aldrig haft så kul typ
vid skåpet var jag helt svag i hela mig, ont överallt typ
för att ja skrattat så mkt. hade typ tårar överallt 8D
sen besökte nilla skolan idag!! helt braa
träffar typ henne aldrig, bara på torsdagar :(
och sen så efter skolan, gissa vad jag gjorde då?!
JO, JAG HÄLSADE PÅ MIN PRAO! DAGISET! BARNEN!
så jävla underbart. martina log, barnen log, alla log!
hih jag är så hiiimla lycklig.
jag tänker gå dit igen typ på.. fredag eller något.
då tänker jag ha bakat något till dom som dom ska få (:
så himla gossigt!
jag puttade på noah's gunga idag, o så fick ja en kram av filippa (A)
asså barnen är ju så små så dom förstår inte nånting typ,
förutom just filippa o noah då som ba ALEEEEX!! ja ba jaaaa :D:D:D::D:D
resten av kidsen e typ 1 år. haha dom e typ 2 eller 3.
såklart började filippa gråta för att hon inte fick en cykel också . hahaha,
så typiskt henne o bli lack för ingenting.
aja nu ska jag se på andraavenyn som jag missade igår!
pusshej :D
(ikväll kommer grey's anatomy!!)

socker |
Upp