lättnad med spår av nötter. dvs irritation




hej jättesötingar!
tack och lov säger jag bara.
tack och lov för att david och dom andra inte var så sura för att jag sov i söndags istället för att komma på gudstjänsten. taaack och lov. haha jag trodde dom skulle döda mig ;(
idag har jag haft.. en väldigt dålig dag.
har inte varit nöjd med mitt utseende (kanske inte så konstigt eftersom jag var medvetet klädd som en jävla slusk och jag hade ingen ork att sminka mig fint).
sen hade vi engelskaprov och det gick EGJOSGTJSEOTOSÖK dåligt.
sen började dagen med spanska - idag igen. HEJEHEHHEHEHE
miguel kan ta sig i röven och bara försvinna ur mitt liv. tack och hej.
ungefäär så tycker jag.
så himla sorgligt att min spanska går åt helvete pga honom.
och så har jag varit trött hela dagen. somnade typ 12 igår för jag låg och kom på fina ord som jag inte kunde låta bli att skriva på min mobil hela tiden som blev till en lång text.
den kanske visas här på bloggen någon gång, vem vet?
sen så hade vi gympa och jag vet att jag kommer kanske inte kunna behålla mitt vg.
underbart hmmmmmmm
sen så skulle jag simma och jag var svag.
jag ville klara 1,5 km på 45 minuter men jag klarade det på 46 minuter.
så jävla olidligt irriterande och skadligt för min själ.
jag ville ta livet av mig ungefär. jag svor på att jag skulle klara det.
men nej, det gick visst inte.............................................
sen så var det duga & jag var så jävla trött. och hungrig.
fick dock en macka och en till . hahahahaa.a.
jegisjgospsoefjeingsfijseg
nu ska jag borsta tänderna för att sen krypa till sängs.
mååååste verkligen stänga ögonen och somna ikväll.
jag är så JÄVLA trött.
börjar halv 9 imorgon.
xoxo gossipgirl.
JAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA
skoja
tänker inte bli som typ alla i hela världen o skriva xoxo
det gör verkligen A L L A .
dock inte jag.
puss på orginalitet.
imorgon är det praoredovisning.
berättar imorgon hur det gick.
pussbaaai

socker |
Upp