igår + frölundatooorg

hej pretty people!
igår var jag med soso, conne, alle & max hemma hos soso!
ff - sjukt trevligt!
såg på idol & sådär, snackade.. sjukt mysig kväll!
såg på hey baberiba på kvällen & somnade vid 2tiden.
på morgonen såg vi en film, my sister's keeper,
som var sorglig men bra. jag såg dock inte slutet, skulle till frölundatorg med mamma.
haha när jag var på frölundatorg hände något SJUKT grymt.
jag och mamma hade precis letat efter nagellack på kicks, & var påväg ut.
vem ser jag där?!
jo: BOBBY ODUNCU, LINDA ROSINGS & MÅNGA ANDRAS STYLIST!
heeeeeeeeeeelt crazy.
var han snygg? svar: JA
haha så JÄVULSKT pumpad, sminkad, stora läppar med mera.
helt galeeeet
jag typ ba OMG DÄR E BOBBY typ ashögt
mamma ba va?
ja ba HAAHA o typ sprang iväg för det var pinsamt
helt roligt
aja nu ska jag gå & sådant
happy halloween på er!
puss


socker |
Upp