HAHA FAIL

igår glömde jag berätta mina yay's & nej's of the day.. HAHA FAIL
har funderat ut att jag tänker ha det bara på måndagar.
så varje måndag ska jag lägga upp dt, alltså idag!
såå;




början av denhär dagen (måndag 19/10) startade fruktansvärt.
jag var på så sjukt dåligt humör, ville krossa allt som kom i min väg,
plus att vi började med spanska och miguel..
he he, ja, man kan ju säga att det var ett big no no.
en annan sugig sak idag var att amanda o elin typ megadissar mig?
helt seriöst, hela tiden gör dom det.
såfort jag säger ngt, dom ba EHHHHHHHHHHHH o går iväg.
:ssssssssssssssssssssssssssssss har inte ens gjort något.
sen så är ett till nej! att på livskunskapen fick jag intervjua fanny.
hon bitchblickade mig som aldrig förr när jag berättade att jag ville känna på fredrik reinfelts flint?!
haha så jävla irriterande. man skulle fråga varandra vilken politiker man ville träffa och jag sa han då.
liksom, hon har inte rätt att tycka jag är konstig :)
själv sa hon anna anka..............


fick tillbaks mitt noprov idag, :)
ended up with a vg+, är fan asstolt!
provet var svårt och drygt så ja, jag känner mig proud till tusen :D
sen på hemkunskapen var jag med susanna och hon och mitt sammarbete har ju varit.. he he, tidigare.
men idag gjorde vi fiskgratäng + potatis & det blev skitgott & vi var asbra tsm!
srsly, helt amazing! jag är nöööjd.
sen har jag hittat tillbaks lite till max, vi har väl haft våra ups&downs,
men nu känns det stabilt & bra. tror jag! (:
haha han är snel hest. (inte min pojkvän för er som tror dt) :)
sen så har jag väl ingen superyay mera, för så mycket mer har inte hänt idag.


aja, tack för att ni läser min blogg & puss påer! :DD <3

socker |
Upp