gymnasiemässan i göteborg 6/10



så underbart fin människa på bilden.
pierre (henrik lundström) heter han & i hans karaktär i ondskan är han pierre.. (:
fin.
men vi ska inte skriva om honom just nu iaf,
för dagens grej att snacka om är GYMNASIEMÄSSAN 09.
helt skoj för det var typ 50 olika skolor eller ngt sånt som hade massa grejer att erbjuda.
kändes som att man gick typ i turkiet och blev indragen i massa marknader & affärer.
de försökte verkligen smöra sönder för en haha :)
men jag hittade ju några grejer jag gillade mer/gillade mindre.
ihgr & kinza tilltalade mig mycket faktiskt!
ska titta lite närmare på det & typ hälsa på på sånnadära öppethus-dagar.
rätt okej intagningspoäng osånt oxå..
man ska ju kunna ta sig in på skolan liksom haha!
jag känner mig nöjd med dagen, sitter just nu hemma med cornelia & lyssnar på heart in a cage med the strokes. helt bra.
ska snart pallra mig tillbaks till gymnasiemässan med mamma & pappa.
de var väldigt insatta i detta känner jag..
direkt efter gymnasiemässan dårå ska jag till duga med conne.
känns trevligt.
puss

socker |
Upp