vackra ocean

spring, spring
och fortsätt framåt, vackra ocean
snabbare, snabbare
om det inte går så dör jag

fortsätt, fortsätt
i dina armar är jag inte själv
men utan dina andetag
hallå, ta min hand och rädda mig

jag mjuknar, stannar och sätter mig ner lite segt
märker något skoj
jag orkar inte springa mer

det dunkar i mina hörlurar
det dunkar i min aorta
samtidigt
fan vad lustigt (är jag är korkad?)

sätt dig ner, vackra ocean
släng mig i väggen eller köp mig dyrt
sälj dig billigt, vackra ocean
öppna ditt hjärta för mig eller flyt

iväg

hjärtat pumpar samtidigt som musiken dunkar
som jag drunknar
i svett blod och tårar
runt, runt

din spegelbild speglar dig i min spegel
spegla dig med mig, vackra ocean

spring, spring mot vinden,
mot åldrandet

spring, spring, vackra ocean



ibland är jag konstig
och kommer på massa skit som jag skriver ner
detta är ett exempel
jag ber om ursäkt
Upp