typ barn igen



haha omg jag ser ut som en tvååring på bilden. värsta gött
jag grejar med min bildlayoutläxaskitmojimoji. det går kasst.
jag lyckas typ aldrig göra klart något!
knas att jag aldrig ska kunna completa något, spelar ingen roll om det är skolarbeten eller inte.
jag failar alltid.
igår var jag skitdepp, & dan innan det & dan innan det.
fan va tråkigt. :( då var det pga en sak och en till som verkligen completar det: (hih complete! jag kunde..)
när conne & max sa att jag skulle sluta "skrika" hela tiden.
aså jag skriker inte alls hela tiden. & visst, jag är inte tyst. men hur kul är det då?
typ tjo bre. *tystnad*
vafan! jag vill kunna låta lite. men jaja nu ska jag aldrig mer göra det för det.
inte förens jag börjar gymnasiet. då kanske jag kommer göra det.
känner mig fett orespekterad här i guldheden. ååh

socker |
Upp