slut på allt..

nu är halloween slut och lovet slut.
allt är slut och jag är slut som människa.
har varit trött hela lovet men idag sov jag i 12 timmar, från 1 till 13.
jag skulle varit med filliflonk idag men hon kunde inte..
men vad ska man göra åt det då?
ska försöka få tag i amanda och så så kanske vi kan göra lite på idrottsinlämningen eller något.
vi får se.
jag har faktiskt inte gjort ett skit för skolan på hela lovet. inte lyft ett finger.
jag ser lov som lov. bättre att ha massormassor att göra när skolan är igång,
än att sitta och nörda sig med matteböcker på lovet.
jaja. det låter inte klokt men jag tror det löser sig.
innan lovet gick allt skit ju, praoredovisningen, engelskaprov mm..
kanske har jag kommit in i en bättre tid nu? eller sämre, vem vet?
jag känner mig sprallig och vill röra på mig så imorgon ska jag simma.
vet inte hur långt det blir, men antagligen riktigt jävla långt. :)
jag brukar ju simma typ 1500, men känner att jag klarar mycketmycket längre,
så jag ska försöka 2000? hur låter det?
vi får se.
nu ska jag dö, puss hej!
socker |
Upp