:@ på det



sjukt sexig bild
eller sexig o sexig.. haha snygg / fin / trevlig / söt.
WHATEVER.
jag har inte ätit prinskorv idag. känn på den.
fast jag hatar prinskorv så det kanske inte är så jättekonstigt.
igår var det fiskbullar i bamba. jag tänker elda upp alla fiskbullar i hela världen nån gång.
det är så jävla äckligt.
tänker ladda upp en bild på fiskbullar sen bara för det.
jävla skitmat.

jag känner mig så himla menlös och tråkig just nu.
eller nääää jag är lite intressant. hahaha nej
på tal om intressant, så skrev jag 'intresante' på spanskaprovet (fick tillbaks det idag)
och inte 'interesante' och fick 2 poäng mindre!
så himla tyket.
'STAVFEL ÄR INTE BRA LALA'
omg
jävla gubbe
hans fel att jag suger på spanska vafan
miguel jävla aborre..
han kan ta sig
:@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
HEJDÅ :(

socker |
Upp