fiskbullar :(


känner mig lite heartbroken
ville få reda på EXAKT vad fiskbullar innehåller för att sedan berätta det för er
och få er att spy av äcklighet så ni aldrig mer vill äta det .
så slipper jag ha det i bamba! :D
haha, alltså det är verkligen det äckligaste som finns.
utrotning av fiskbullar, ngn som är på?
tänk att det faktiskt finns folk som äter fiskbullar - PÅ ALLVAR
och inte dör av äcklighet
SÅ SJUKT
fyfan
se bild
ärligt. spyr man inte bara?
klarar inte av lukten, smaken, konsistensen, ingredienserna.. m

 

socker |
#1 - - dinlover:

jag äter det hiih

#2 - - alex:

USCH

#3 - - Ida Tallhed:

jag älskar fiskbullar. innan jag viste vad det var i dom så åt jag de ju, så varför skulle innehållet hindra mig? jag vet att det är sjukt äckligt med fiskrens och allt som de innehåller, men jag gillar det.



hittade ditt inlägg här då jag själv höll på skriva ett inlägg om fiskbullar och ville ha en bild till inlägget :)

#4 - - Jessie:

Fiskbullar är gött, vet hut unge! :P

Upp