cornelia wadstedt



cornelia wadstedt, min allra bästa vän.
snälla gumman, lämna mig aldrig.
jag vet inte vad jag skulle göra utan dig vid min sida.
att veta att du finns där för mig gör mig trygg.se
jag dör utan dig.
asså hihahihih ibland är jag jätteoseriös osåntdära
men liksom innerst inne i kärnan där inne nånstans i mig,
så älskar jag dig alldeles seriöst!
haha det gör jag ju även fall jag är en tönt och lite nördig
men ändå
hahahhaha jag visste att denhär texten skulle bli fuckt up.
aja
du och jag - conne och alex - är som bananer i pyjamas.
b1 och b2. förfaan vi tänker samma tankar, har samma låtar på hjärnan,
känner samma känslor..
du och jag är samma sak typ.
som likadana blad på ett träd.
fan alltså, kommer verkligen ihåg när vi kom hem till razmus mormor och morfar,
och hans morfar ba 'är ni tvillingar eller?' o jag ba 'näää' o du ba 'jaa'.
haha så jävla fult.
we complete eachother för att vara korrekt.
vi har levt totalt olika liv men ändå är vi så lika.
lika som bär
ungefär
hihi det rimmade
hur som helst :
never leave me, horse baby
för då försvinner jag precis som jocke baby berg försvann i natt för mig
vilken jävla mardröm alltså..
omg måste skriva om det innan jag lägger mig efter detta inlägget
hur som helst!! :
du är bäst och ja..
jag är gegget och du är korvskinnet.
that's it
love you darling.

socker |
#1 - - corn:

JAG ÄR KORVEN DU KAN LÄGGA BRÖDET I

JAG ÄLSKAR DIG ALEX!

om jag kommer att lämna dig? NOWAY.

#2 - - alex:

BRA DET ÄNNA!

loveyou

Upp