cinderella is smokin' hot!




- hola miguel!
- har du ollat miguel?! :OOOO

haha vem fan sa detta från början? <: så fult och roligt

jag var bara TVUNGEN att ladda upp denhära bilden som e där uppe.
hahahhaha så jävla grym, kolla lina & sen theo.
hon e assöt & han e asful :)
sån jävla kontrast! wonderbart.

jag är så trött och sofia kommer till mig imorgon istället och sover här.
felicia dissade pga mattias rövarbajs :)
men näääääää dom e söta tillsammans & jag dör. <3
ikväll blire o se idol typ och nörda happy aquarium eller ngt.
typ dö :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
:(
jag ska börja blogga mer regelbundet igen, jag fick fan förfrågan om det! :o
helt knääääppt. knasigt. trasigt!
igårkväll tog jag glitter över hela kroppen (bodylotion typ!)
och det blev så fint. dock var det ingen återfuktande bodylotion,
så resultatet blev att jag är torr & glittrig. mindre bra.
hahahahahhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
jag kollade förut på tjo bre.
så jävla dålig så jag dör
jävla kärring.
så dålig, så sämst.
jaja
hejdå <3!



plopp <:

socker |
Upp