bouncing back



SÅ JÄVLA FIN BILD
tacktack jag vet. ;)
jag är en mästerfotograf.. :D
haha, tog bilden när jag var utanför stockholm hos några släktingar.
sjukt fin! haha ta det inte som att jag är nån självälskande snobbnörd.
ba älskar bilden.
klöver är så jävla vackert.

igår på duga fick jag komplimanger av både david, conne, elin, amanda och olivia bergdahl
för mina dikter händer och låt oss bli dom som försvann.
hhi tack! jag tror jag ska läsa låt oss bli dom som försvann själv på kulturfestivalen faktiskt.. (A)
får se om jag vågar..
gustav sa nämligen något jag hörde..
david frågade om han kunde läsa någon av mina dikter men han sa nej, det går inte
david ba varför?
gustav ba för det är inte mina verk. hade jag skrivit något själv hade jag läst det
men det har jag inte så jag kan inte läsa det.
jag ba hmmm
låter klokt
idag var det sjukt tråkigt i skolan. seriöst, miguel :(:( så blååst
imorgon har jag spanskaprov och jag orkar inte..
min livsgnista är totally gone.
pusshej

socker |
#1 - - corn:

så underbar bild

#2 - - alexxxxx <3:

taack.:)

Upp