åååh aladdin ;DDDDDD




hahahahahhahahahhah
av någon anledning sökte jag på aladdin på google
o denna trevliga lilla bilden poppade upp!
haha fint o sitta o animera en sånhär bild
en typ arab med killstring
mmmmums
hahaha jag dör . (L)
jag vill ha tuggummi
dom sista är inte slut men jag orkar inte hämta dom heller
fan asså jag är så laaaaaaaaaaaaat, så lat!
kan man inte bara få sova? (A)
och samtidigt ha världens bästa kondition och vara jättesmal?
tydligen inte.
bajskorv. jag vill sova hela mitt liv förutom några ögonblick.
dom tänker jag inte berätta (:

just nu lyssnar jag på rihanna
under my umbrella
umbrella umbrellaaaaaaaaaaah
värsta bra
nästan lika bra som min ljuva sångröst
not
hah jag älskar mig själv
not
haha åh vad jag är tråkig atm
ska nog gå och ta livet av mig
pusshej :)

socker |
#1 - - corn:

LÄGG UPP MER DIN TÖNT<3

#2 - - alex:

kejdåå hahha<33

Upp