when you love someone but it goes to waste

- could it be worse?


kände för lite coldplay och fix you kändes skiträtt just nu.
jag älskar coldplay så himla mycket. ibland glömmer man bort dom bara..
men nu är dom på toppen igen & jag är kär i dom.
puss på det liksom.

kom precis in, har varit med soso. nu är hon ensam med edwin!
jag hann aldrig träffa honom (hohohoho).
i övermorgon är sista dagen för mig att äta godis, chips osv.
får se hur det kommer gå. jag dreglar såfort jag tänker på 4gotts godis..
tänker gå dit imorgon o köpa massa.
o sen tänker jag inte äta mer. sen tänker jag bara leva på mango & hälsosamma grejer.
får väl se hur länge det varar. en vecka? haha jag suger på sånt.
men men. jag ska försöka. sitter o äter en chokladtomte atm.
vore ju synd att inte få äta klart den liksom..
hahaha borde man söka in till du är vad du äter?

socker |
Upp