westlaaaaaaaaaajf


hej snyggggggggbarn! för er som inte har någon koll,
så var jag på skivsignering igår, westlife var i nordstan! iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii <3
jag var lyckligast
är lyckligast
hih jag har rört dom..... haha är man galen eller?!?!?!
jajajajja
here comes bilder:




denhär otroligt snälla parvelen offrade sin fredagskväll till att vänta på westlife med mig. ♥
max också fast han var inte med lika länge. men mjao!




okej, hahaha, i detta ögonblicket när jag liksom.. stod här i denhär positionen, i denhär vinkelen,
var min värld.. underbar. jag var fan inte klok
skrek såfort någon annan skrek o liksom, jag hade inte sett dom förut irl,
så jag var så jävla pepp! jag typ dog
shane längst fram @ the pic




haha såhär såg dom ut på alla flygblad eller vad det heter. <:
shane ser fan konstig ut där alltså. men han var aaassnygg irl.
lovar
typ alla var snygga. nästan




OMG OMG SER NI INTE HUR JAG NÄRMAR MIG?
snart är jag där
jag ryyyyser när jag ser bilderna
mmmmmmmmjao
jag är heelt flippad at the moment även fall jag inte är där nu ens! HAHAIHAO




PRUSILUSKA
jag är almost there
fatta vilken inlevelse jag har när jag läser och skriver detta
omg omg omg jag typ slukas upp av mig själv
HEART BEAT




NÄRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
ser ni hur nära jag är?
här ville jag bara typ springa här ifrån och dö
och springa tillbaks asså
för jag var så lycklig
men åh så rädd
tänk om dom inte gillade mig liksom
omg




HAHIAHIHAIAIHAOEHAO O+O02IRP FMVDV
här skriver shane sin autograf.
i mitt skivgrejs.
omg
ihifjihihiiihihhhhhhhhhhhhhhhhh <3
jag = like




o k e j
ni förstår inte vilka känslor som bubblar upp i mig när jag ser denhära bilden.
shane.. asså ja ba
'you look so beautiful'
o han ba
'you too!' *iiiiiiiiiiiiii*
o ja ba
'smile to the camera'
o han ba suuuuuuuuuuure
o va fail bild men va söööööööööööööööööööööt




oooooo alla skriver ju till MEJ!
mark skriver sin autograf, han är ful & jag älskar honom!




smiiiiiiiiiiiiiiiiiile mark
smile babe




snyggast av dom alla! nicky!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ma babe
skriver till mej. mej. mej. mej
suckers.
han skriver inte till er inte.




h e h e
FAIL BILD HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHA
men snygg iaf. (:
jag är så glaad




o så söt! fast liksom, frissan. va fan.
men iaf, lille kian egan ler på sitt söta lilla sätt!
och jag dör av lycklighet.
att vänta tog 2 timmar och 15 minuter. VÄRT SOM FAN! <3

hihi pussssssssssssssssssssssssssssssssssss

socker |
#1 - - corn:

ALEEEX

und da westnolife. hahaha skoja.

jag skulle varit vid din sida och tagit kort med min systemmmm kamera!!!!!!!!

#2 - - alix:

ÅÅÅÅ OMG DET SKULLE DU :O

#3 - - nilla:

HAHAHAH westnolife

men asså mark är homo och snygg!

han sista var apful men det är bara gulligt :*

Upp