sorry for bad update!





hej koooooorvar!
förlåt för att jag inte har skrivit på så länge, o att det jag skrivit varit skit.
har haft mycket i huvudet just nu.
igår var jag först på stan med gean & johanna, & spenderade hela kvällen hos johanna med film, popcorn, godis, elin, gean & johanna. asgött!
skitdåliga filmer verkligen, men det gjorde inget. my company was good!
idag ska jag åka hem till trista göteborg.
känns som en kniv i hjärtat ska jag säga er.
julen här har varit tipptopp, men det har gått så himla fort.
snart börjar väl skolan igen & livet kommer s.u.g.a lika hårt som hela höstterminen.
jaja, vi får se hur det blir.
xoxo alex.
hahahahahahahahahha skojaaaaaaa.
jag skulle aldrig skriva xoxo. det låter så himla menlöst.
asså ärligt talat.
på svenska blir det typ puss & kram?
shit
då kan man lika väl bara skriva x.
kram skriver man väl inte liksom? eller vad vet jag, jag är rätt bombad just nu.
så ja!............
haha SKOJA
ååååå
tåget går vid 5tiden.
oh kill me.

x

socker |
Upp