sjukling!

idag är jag sjuk precis som igår,
känns ju lite halv-lame.
men ändå helt underbart.
var med på luciatåget i skolan & på noprovet dock,
hade inte råd att missa det.
här kommer det sämsta & bästa med min dag!:




1. oooont i halsen när jag sjöng på lucia,
behövde spotta hela tiden pga slem i halsen.
ont i huvudet.
feber.
sjuk helt enkelt.
2. andningsproblem. haha jag är så förkyld så jag knappt kan andas.
täppt & hostar som en blådåre. naajs.
3. luciatågen gick skit, haha! vi sjöng fel & tyst.
fast det blev nog rätt gulligt ändå.
4. jag kan inte glömma. trots att jag vill, shit
5. jag tror jag börjar bli som hon i min novell. shiet
6. beeptest nästa vecka. lycka till, ungefär. jag kommer få 7 :(
7. depressionen har utbrytit igen. jag är inte glad någonstans.
8. jävla reklam på spotify. fy satan. jag vill lyssna på WESTLIFE! inte sibareklamer ÅH




1. eftersom jag varit med i luciatåget kommer jag få vg i musik!
annika säger att man måste visa att man kan uppträda i grupp, och vi var verkligen grupp. <:
2. noprovet. det gick inte JÄTTEBRA men jag tror jag kan klämma ett vg iaf! värsta bra
hahahahha så får jag säkert g ba för jag säger så. kiss på det.
3. jag har upptäckt många låttitlar idag. <: bla river flows in you.
hörde den på riverside o ba VA FAN HETER DEN NU IGEN, typ världens finaste låt liksom, aah
o så spelade EBBA den när vi övade innan luciatåget på piano o jag ba VAD HETER DEN!!?
hon ba eeh river flows in you
jag ba HAAAAH <3
4. jag har skrovlig röst! sjunger som en apa. wonderbart
5. på tal om sång: det är idolfinal idag! värsta pepp
vad är grymmare än att glo på idol hela kvällen när man är sjuk!?
6. jag fick bara ett fel på hörförståelsen på engelskalektionen!
trodde jag sög på det, but obviously not :)
7. har sett det sista gossipgirlavsnittet nu som ligger uppe på greatstuff.
ASANAIIIIIIIIIIIIIIS

trots att majoriteten av mitt humör idag är GLÄDJE känner jag mig låg.
lägre än någonsin..
det är bara att se på gossipgirl & försöka hålla minen glad &..
sådär.
pusshejdå.

socker |
#1 - - cooooornelia:

du ägerrrrr vännen min



ofta jag kmr få VG i musiken? :o

#2 - - alex:

du ägerrrrr också vännen min

Upp