sen julaftonuppdatering

hej snyggisar!
hade ingen tid till att blogga igår, julafton & allt ju..
har för mig att jag la upp nåt litet, men jag måste ju berätta om min julafton!
okej, this is it:
jag vaknade typ.. halv 11 eller något av att hundarna hoppade på mig i min säng.
haha fyfan va gräsligt, dom typ stampade på mig & jag dog.
så gick jag upp o gjorde mig i ordning & åt lunch.
sen gick jag o la mig igen.
<: sen va jag inne på datan, var ute med hundarna osvosv.
sen blev klockan 3, kalle anka time! (eller anna anka time om man nu ville se det istället).
jag kollade på hela för typ första gången i hela mitt liv.
vad gjorde robin hood där, allvarligt talat? har det med julen att göra? waaa
aja, sen segade jag runt.
halv 5 var det middag, julbord, min favorit.. hehhahahehee ehehe.. inte
hatar julbord över allt annat. men det var faktiskt helt okej (y)
potatis. <3
sen såg vi på tv helt onödigt, alla ville bara öppna sina julklappar
men mamma drog ut på det hela tiden. skitstörigt haha <3
men till slut, typ vid halv 7, så fick vi öppna! jag ba waaaaay
jag fick 4 nagellack, 1 kajal, duschkräm, bodylotion, en kjol,
en klänning, en tröja, en kofta, 2 bhar, en grey's anatomy-box,
3 böcker (linas kvällsbok 1&2, som om ingenting & engelska twilight),
en choklad-ansiktsmask & inglorious bastards. + pengar till maltaresan i sommar.

perfecto!

jag blev värsta glad hihi. fast jag visste vad jag skulle få i alla paket utom 2.
sen skulle vi äta ris a la malta, skitgott var det! åå
saftsås <3 alex
haha, mjao
sen segade vi oss genom kvällen med göta kanal (ASKASS) & aladdin-askar.
sen började jag läsa på som om ingenting som jag fick i julklapp.
den va braaaaa! rekommenderar. asså har ba läst 50 sidor typ & ville inte sluta.
hhihi. nu är jag lycklig.
hur var eran julafton? (:

socker |
Upp