pistagenötter



om någon söker något gott som inte är godis om dom har typ.. godisförbud eller något HAHA jag vene, så kan man äta sånnahära fula saker! dom är så jävla goda och jag typ dör. äter det just nu, så.. :D

idag var jag & mamma i stan kl 10.00, jag veeeeeeet helt sjukt tidigt. men det var vi iallafall.
vi köpte julklappar till oss själva & bara njöt av allting.
det var sjukt kallt och jag dog.
invigde min nya dunjacka idag också! har inte använt den innan,
men idag var det typ perfekt. man kan inte ha den när det inte är tillräckligt kallt.
och idag.. ja fyfan då var det kallt så man frös röven av sig.
men gött iaf! inhandlade grey's anatomy, säsong ett!
har sett alla utom den. då kanske det klickar för mig när alla pratar om deras förflutna,
jag menar, ibland tas dr burke upp osv osv.
känns asbra. ska få den i julklapp.
åh, tanken på att det är jul om mindre än 2 veckor, närmare bestämt TOLV dagar,
är helt sjuk. och så trevlig. jag kommer ihåg förra julen, när jag mamma och felix var hos mormor och morfar i karlskrona. satt vid baren och öppnade paket och bara.. dog av lycklighet. jag fick bl.a. en the script-skiva som äger. i år kommer jag få andra grejer som äger. lite kläder, inglorious bastards, osv!
ASGÖTT!
jag vet nästan allt jag ska få haha. trevligt tycker jag, så får man det man vill ha.
aja nu ska jag äta middag, potatis i ugn &.. typ nån lövbiff eller nåt & sås.
puss!

socker |
Upp