omgomgomg!

imorgon är det nyårsafton o jag är helt aaaaaah
tänk att det blir 2009 om blott några timmar! okej typ 25 timmar då men ändå! shiiiiiet
helt galet.

på tal om ingenting: tänk att vara hög.
HAHA
fick bara den tanken liksom. om man var hög, pårökt, ja. ni fattar.
jag vill se rosa moln och små kaniner hihi
jag säger absolut inte att jag tänker röka på alltså, men det verkar chill.

för att helt switcha tillbaks till nyårsämnet, så här e mina nyårslöften:

1. inte klippa mig kort under hela året. dvs, låta håret växa ut.
2. inte platta håret så ofta. det räcker med varannan dag.
3. inte glömma att stoppa i örhängen i mina ör..hål? eller va det nu heter.
4. bli nyttig. jag vet, det kommer hålla typ en vecka o sen försvinna, men det är nytt år & nya möjligheter. så vi får se. haha. (med nyttig menar jag att jag inte ska äta: godis, chips, popcorn, ostbollar/bågar, glass, choklad, ja.. allt man kan tänka sig. pizza, kebab o allt från snabbmatsrestauranger ingår, även thai! :O)
5. börja träna igen. ha ha ha ha ha ha ha. min kropp är bara byggd för fetma. let's change it!
6. sluta bry mig om vad idioter säger :)

har säkert fler grejer men jag blev på högst dåligt humör av den sista punkten,
så skriver mer snart.
puss
socker |
Upp