kort, kortare, åh.



okeej typ asadålig bild, men iaf.
a, grejen är att jag känner att det är otroligt tråkigt med
långhåriga brudar som inte sticker ut nånstans. är det inte så?
alla ser likadana ut, det enda som skiljer dem åt är hårfärgen.
därför kände jag att jag var tvungen att bryta da trend.
jag klippte mig. och inte lite heller, utan nåt så in i helvete
helt galet är det, jag är typ nästan flintskallig nu.
men det var mitt val & även fall jag är tvungen att bära slöja i skolan,
så är jag nöjd. målet var ju inte att det skulle bli snyggt,
utan att jag skulle vara annorlunda. (vilket jag tror jag lyckades med..)
haha, jag känner mig asful så jag ska gå & duscha nu,
får se om håret lägger sig bättre då eller om det är.. ja, kört helt enkelt!
ska äta thaimat med amanda hos conne ikväll.
pussbai!

socker |
Upp