kannibaler

en av mina största fobier är kannibaler.
det är helt sjukt hur rädd jag är för dom.
jag som söker efter en dagbok, sökte på google på "diary".
då kom det upp "diary of a cannibal".
alltså, hallå. typ ödet käkar upp mig.
jag blev helt sjukt rädd och trodde jag skulle kissa på mig.
ordet kannibal fräter liksom i mig.
tänk er själva, att bli uppäten av en annan människa.
jag blev typ skitnyfiken samtidigt som jag blev rädd,
för berättelser om kannibaler verkar ju faktiskt lite spännande.
så jag tog mod till mig och sökte på "diary of a cannibal".
tror ni inte jag dog?! självklart kom det upp bilder på typ videoresultat.
jag blev så jävla rädd att jag trodde jag skulle dö.
asså herregud. det går inte att beskriva känslan.
jag liksom.. fick tårar i ögonen och hjärtat bankade stenhårt innanför bröstkorgen.
hur kan man vara rädd för människoätare? ha-ha................
jag vill verkligen bara dö när jag tänker på det.
alltså, många säger typ "men gud, det är inget att vara rädd för!"
eller "kannibaler finns bara på obebodda öar, ta det lugnt".
men jag LOVAR er att det finns kannibaler som ränner runt i storstäder.
jag menar, en människoätare kan väl inte överleva på en obebodd ö?
där bara just den kannibalen lever och ingen annan människa?
för då får den ju typ äta upp sig själv.
assåååå ååååååå. tanken ba.. åå.
å herregud. jag kommer aldrig kunna leva igen.
socker |
#1 - - City:

Svar: absolut =)

#2 - - alex:

jag är allvarlig

Upp