hemma med klubba! :)



egopic :)
hihihi jag på bilden tyyyyyyyyp!
nästan iaf. jag ser ut som han ba att jag inte är nån svamp.
hihiahoahoa <3
sitter o äter klubba & försöker skriva no.
som ni märker går inte det och jag bryr mig inte <:
jag blir jättenöjd med ett vg & jag tror jag kan få det om jag typ.. skriver mycket.
jag vene! :D
jag är arg på miguel, för amanda sa att han hade sänkt henne.
den jävelen går ba efter proven. PFF
hur kan man sänka någon?
så himla tyket. speciellt när människan inte vet ett skit om hur man sätter betyg.
han är ju inte ens utbildad lärare!
klag
jag är sjuk idag, känns tiptop! 
för jag ska till skolan imorgon, hade nämligen ont i halsen, feber & förkyldning idag,
o tror det e bättre imorgon. o då är det luciatåg & noprov!
aaaaaaaaaaaaaaaaaaah
jag e aaaspepp inför luciatåget <: förra året hade jag magsjuka & spydde hemma i en spann när dom andra hade kul o sjöng.
mysigt ungefär :D
detta året tänker jag vara med och sjunga asskrovligt!
eftersom jag har ont i halsen då, haha jag har provat att sjunga.
låter som en mupp. typ en motorsåg. ja ba GGGGGGGGGRRRRRRRR
stackars min hals när jag ska sjunga glooooooooooooooooooria.
jaja, ding dong merrily on high @ that.
jag har äntligen bestämt mig vad ödet blir mellan mig & en person!
yay! det blir dåligt :) men jag är nöjd med det.
no more tears, no more anger!
ignorewall, care face
it's lungt. i can take it, i'm a tiger. grr

jag har för övrig inget mer att tillägga mer än att ni måste lyssna på denna låten:



kladdig puss!

socker |
Upp