didrik

hur fan kan man heta didrik?
hahaha har tänkt på det många gånger. det är nog det fulaste jag vet.
alltså förlåt, men till och med stig-göte är snyggare. (:
hihi, förlåt om någon heter didrik nu som läser, tror dock inte det,
men om det skulle vara så, så förlåt!
nu tänker jag rabbla upp alla fula namn jag kan komma på: (no offence till er som heter det)
tage, tyra (svenska uttalningen), didrik, bert, britta, tindra, arne, åsa, henrik, roger, torgny, ragnhild, ulrika, gunnar, bo, alf, lejf, lars, ursula, rakel, ulrik, benny, dick?!, börje, greta, torbjörn, hans, linda, marie, karin, fredrik, per, stefan, vanessa, melissa, priscilla, ängla, vilmer, alma, alva, nils, henrik, kerstin, sigvald, kassandra, rune och slutligen: alexandra. åååååååååå så jävla äckligt låter det. fan alltså.

några fina namn har jag ingen lust att rabbla upp. det är de fula som är roliga!
nu ska jag dra, har precis badat med tusen bubblor & är stillsam & fridfull.
ska plugga på engelskan som jag har prov på imorgon, vetefan hur det kommer gå heh.
ha det gött hej.
socker |
#1 - - louise:

men oj pessimisten!

Upp