dan före doppare-dan!

hejsanhoppsanfallerallera - när julen kmr ska varenda unge vara gla!
imorgon är det doppare-dan, jesus christ!
tiden går så grymt fort, & snart är det nationella prov som gäller.
anlände precis här i karlskrona, hästö, världen.
underbart! känner mig lyyycklig.
efter maten (om en timme typ) ska jag vara med julia.
way! har inte träffat människan sen i somras. fy skam @ that.
vi ska vara med johanna förhoppningsvis, för jag är trött & tänker chilla ikväll.
annars får det fan va! :D
la mig vid 1 inatt & blev väckt halv 8. SUUUUUPER! not.
ögonlocken vill stänga sig hela tiden.
& ni skulle sett på det jävla tåget, alltså fan..
jag fick en skitobekväm plats bredvid en tjej från växjö
som var knäpptyst hela resan. det enda hon gjorde var att virka en mössa.
ASTRÅKIGT.
nu ska jag inte skriva mer, ska kolla connes blogg & se om hon uppdaterat något.
haha gull.
pusshej, GODJUL!

socker |
Upp